Ποιος θα υιοθετήσει τον μαυρούλη Πάκο?

Ποιος θα υιοθετήσει τον μαυρούλη Πάκο?

Μπορεί μεχρι προσφατα να ζούσα δεμένος σε ενα αλώνι όμως όπως βλέπετε οι προδιαγραφές μου είναι για σαλόνια.
Όλοι μου λένε πως ειμαι ένα καταπληκτικό παιδί, με τεράστια καρδιά που αγαπάει όποιον γνωρίζει.
Ειμαι υπάκουος, δεν λερώνω, δεν γαυγίζω και μου αρέσουν πολύ τα παιδάκια και τα αλλα ζωάκια και ειδικα οι γατούλες που δεν φοβούνται τα σκυλάκια.
Εχω εβένινο γυαλιστερο τριχωμα και λένε πως μοιαζω με ημιαμο λαμπραντορ. (Δεν ξέρω τι είναι αυτό αλλα δεν μου ακουγεται για κακο)
Επειδή όμως ειμαι μολις 11 μηνων, και μέχρι τωρα εχω στερηθεί κάθε χαρά και παιχνίδι με αλλα σκυλάκια από τον ενθουσιασμό μου γινομαι λιγο ατσουμπαλινος.
Δεν ανησυχώ όμως γιατί ξεκινησα να πηγαινω σχολειο με ένα φοβερο δασκαλο που μονο τα καλυτερα εχει να πει για εμενα (Νομιζω τον ακουσα να λεει πως ειμαι πολύ εξυπνος και καλός μαθητης). Με μαθαίνει να περπατάω ωραία με το λουράκι μου, να ακουω σε εντολές και να κοιμαμαι στο crate μου.
Τωρα ζω φιλοξενουμενος και μεν περνάω καλά αλλά ονειρευομαι ένα δικό μου σπιτι με δική μου μαμα, μπαμπά και αδερφάκια.
Εχω κανει τα εμβολιακια μου, εχω το τσιπακι μου, πολύ συντομα δεν θα εχω τα μπαλάκια μου (αυτό με στεναχωρεί δεν το κρύβω αλλα αν ετσι πρέπει για να βρω το δικό μου σπίτι θα το υποστω)
Αν αυτά που σου λέω σου αρέσουν μπορείς να έρθεις να με γνωρίσεις και από κοντά.
Αααα και επειδή ειμαι ψηλός και αθλητικός τυπος αν εχεις και σπίτι με κήπο ή σου αρέσουν οι βολτες θα ταιριάξουμε πολύ.
Το τηλεφωνο μου είναι 6943905952 Follow link

0 comments:

Μπορείς να βοηθήσεις?