Η όμορφη Blue ψάχνει για ένα μόνιμο σπιτάκι που θα την αγαπήσει!

Η όμορφη Blue ψάχνει για ένα μόνιμο σπιτάκι που θα την αγαπήσει!
22/10/2015. Πήραμε και τις υπόλοιπες εξετάσεις. Θα σας κάνω λοιπόν μια μικρή ανακεφαλαίωση. Δεν έχω Λεισμάνια ούτε Καλαζάρ, μόνο λίγο χαμηλό αιματοκρίτη 35,2% αλλά μου υποσχέθηκαν ότι αυτό θα περάσει και θα γίνω τελείως καλά. Συνεχίζω την αντιβίωση για την πληγούλα μου, αν και ήδη είναι πολύ καλύτερα. Σε λίγο καιρό θα στειρωθώ και θα είμαι έτοιμη για νέο σπιτάκι. Και τώρα είμαι, περιμένω και ανυπομονώ γιατί θέλω να έχω παρέα. Δεν θέλω να είμαι μόνη μου. Δεν μου αρέσει και δεν μου αξίζει, αφού είμαι τόσο ήσυχη και καλή. Εξάλλου κάποτε είχα σπίτι, είχα παρέα, και ξαφνικά με άφησαν,..... ο λόγος? δεν ξέρω.. και ούτε θα μάθω ποτέ. Οποιος μπορεί να με βοηθήσει με μια κοινοποίηση και φυσικά δέχομαι και επισκέψεις αν θέλετε (θα κεράσω μπισκότα γιατί καφέ δεν με αφήνουν να πιω!!!). Ευχαριστώ πολύ, ααα και μη ξεχνάτε αν θέλετε κάτι άλλο επικοινωνήστε με την Ιωσηφίνα στο 6974 589275. Πολλά φιλιά η γλυκιά Blue.......

τα νεότερα για την μικρη μας που βρέθηκε στην οδό Αναστάσεως περιοχή Παπάγου. πηγαμε στην κτηνιατρο, ειναι αρνητικη σε καλαζαρ. εχει αναιμια (γιαυτο και ηταν εξαντλημενη) και λογω ενος δαγκωματος θα παιρνει αντιβιωση για 10 μερες. οι υπολοιπες εξετασεις θα βγουν αυριο. ψαχνουμε φιλοξενια ή ακομα καλύτερα υιοθεσία. είναι φοβισμενη αλλα με λίγη αγαπη εμπιστευεται και γίνεται ενα χαρουμενο σκυλακι. θελει να ειναι σε επαφη με ανθρωπο και ζητα ένα χάδι συνέχεια. έχει απίστευτα καλό χαρακτήρα. για την ομορφιά της δεν θα μιλήσουμε. εξάλλου φαίνεται... όποιος μπορει να βοηθήσει παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου 6974 589275. και φυσικα ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΣΙΠ. σας ευχαριστούμε, εγώ και η blue (το μέχρι τώρα όνομά της).

0 comments:

Μπορείς να βοηθήσεις?