Ποιος θα βοηθήσει τον όμορφο τυφλό γατούλη?

Ποιος θα βοηθήσει τον όμορφο τυφλό γατούλη?
Βοηθήστε, αν μπορείτε, να βρει σπίτι ο μικρός-τυφλός γατούλης.
Τον έχουμε στην αυλή και διαρκώς φοβάμαι μήπως του συμβεί κάτι.
(Σας ευχαριστώ πολύ για τις προηγούμενες προωθήσεις!)
"Είμαι πιτσιρίκος (σχεδόν 8 μηνών) και ψάχνω σπίτι !
Αν και κάναμε τρεις επεμβάσεις στα μάτια μου, δυστυχώς
έχασα την όρασή μου..
Είμαι χαδιάρης, αγκαλίστας και τρελοπαιχνιδιάρης.
Ακούω να λένε πως είμαι πολύ καλή παρέα...γατί για σπίτι !
Τρώω, πίνω και πάω στν άμμο μόνος μου !
Προς το παρόν ζω σε αυλή, γιατί η κοπέλα που με περιέθαλψε
είναι αλλεργική στο είδος μου..
Έρχεται το κρύο, όμως...
Είμαι στειρωμένος και αποπαρασιτωμένος
Θα με βοήθησετε να βρω σπίτι;"
Στοιχεία επικοινωνίας :
Ζήνα 6 9 8 2 5 5 5 2 9 5

0 comments:

Μπορείς να βοηθήσεις?